Autóipari válságtanácskozás: 100 millió eurós segélyt kapnak a bajor beszállítók
Berlinhez és Brüsszelhez intézett követelésekkel ért véget a bajorországi autóipari csúcstalálkozó.
Berlinhez és Brüsszelhez intézett követelésekkel ért véget a bajorországi autóipari csúcstalálkozó.
Az európai autóipar nyomás alatt áll. Németországban például a Volkswagen több gyár bezárását tervezi.
Azt még nem közölték, mi következik: elbocsátások, bércsökkentések vagy üzembezárások.
Lassan nem marad olyan autóiparban érintett európai szereplő, akit nem érint a szektor válsága.
Az ajánlattal párhuzamosan sztrájkkal fenyegettek, ha továbbra sincs megnyugtató vállalás a cég részéről a munkahelyek megtartására.
Elsősorban azoktól válnak meg, akik nem a termelésben dolgoznak.
Csoportszinten 13 százalékkal estek az eladásaik.
A folyamat már elkezdődött egy nemrég publikált tanulmány szerint.
Egyre radikálisabb lépések merülhetnek fel a spórolás lehetőségeit keresve.
Az első a 25 ezer eurós autóként beharangozott ID.2 lenne.
Magyarország után szinte biztos, hogy az európai autógyártás fellegvárának számító Németország sem támogatja a Kínában gyártott elektromos autókra tervezett vámot.
A pénzügyi hátterét már idén előkészíthetik a cégnél.
Lezárult egy 20-30 éves jó korszak – mondta.
Nem, nem a Mercedest szerették meg hirtelen ennyire a kirgizek.
Magyarországon nagyjából két év alatt jön össze ennyi.
Szerintük a helyi gyártásra átálló kínai cégek jó üzletet jelentenek a beszállítóknak.
A védővámok kereskedelmi konfliktushelyzetben nagyon hamar vissza tudnak ütni – mondják.
A költségek csökkentése és a nyereségesség javítása érdekében létszámleépítésekre kerülhet sor a márkánál.
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
Milyen fázisban lehetnek a soroksári vagy záhonyi vegyianyag-elosztó terminállal kapcsolatos tárgyalások, és a Direkt36 cikkében napvilágra került információk alapján mennyi realitása lehet egy budapesti beruházásnak? – erről beszélgettünk Salát Gergely Kína-szakértővel.